Serwis rowerowy
Nasza firma prowadzi naprawy serwisowe rowerów, hulajnóg i hulajnóg elektrycznych stacjonarnie w siedzibie firmy lub wysyłkowo.
W sezonie wysokim tj marzec-wrzesień proszę skontaktować się z nami w celu umówienia wizyty !!!
U nas naprawisz rower, hulajnogę, hulajnogę elektryczną. W sprzedaży posiadamy części, akcesoria, foteliki dziecięce i wiele innych artykułów. Montujemy zestawy elektryczne w rowerach klientów. Jesteśmy dystrybutorem marek NEXELO, PROX, SUNRACE, S-RIDE, SHIMANO i wielu innych które dostarczają nam artykuły i akcesoria najwyższej jakości.
Wymiana dętki w rowerze górskim, crossowym, trekkingowym. | 20 zł / szt. |
Wymiana dętki w rowerze typu Holender bez pełnej osłony | 70 zł/ szt |
Wymiana dętki w rowerze typu Holender z pełną osłoną | 100 zł / szt |
Centrowanie koła i sprawdzanie napięcia szprych w kole tensometrem | 50 zł / szt. |
Regulacja przerzutki | 25zł / szt. |
Regulacja hamulca V-brake | 20 zł / szt |
Regulacja hamulca tarczowego | 25 zł / szt |
Wymiana klocków w hamulcach szczękowych wraz z regulacją | 25 zł / szt |
Wymiana klocków w hamulcach tarczowych wraz z regulacją | 30 zł / szt |
Smarowanie napędu | 10 zł |
Mycie i smarowanie napędu | 70 zł |
Montaż pedałów | 5zł / szt |
Montaż licznika bezprzewodowego | 30 zł |
Wymiana kierownicy lub mostka | 40 zł |
Kontrowanie sterów | 15 zł |
Konserwacja, renowacja amortyzatorów Suntour | 150 zł |
Zdemontowanie widelca suntour (w tym smarowanie sterów i regulacja hamulca) | 50 zł |
Odtłuszczenie tarczy hamulcowej | 20 zł / szt |
Konwersja roweru na elektryczny | 500 zł |
Mycie brudnego roweru | 50 zł |
Cennik dotyczy samej usługi wraz z użytymi płynami i smarami. Cennik nie obejmuje części i akcesoriów.
Do serwisu zawsze należy dostarczyć czysty rower lub wykonujemy mycie według cennika. Niektóre naprawy wykonujemy od ręki. Na naprawy czasochłonne umawiamy klientów na termin.
Świadczymy również usługi transportu rowerów do klienta, odbiór od klienta po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów i terminu transportu.
Usługa złożenia roweru zakupionego poza naszym sklepem :
Złożenie Rower miejski/trekkingowy 100 zł *
Złożenie Rower MTB/szosa/cross 100 zł *
Złożenie Rower elektryczny 140 zł **
Złożenie Rower czasowy/triathlonowy 130 zł **
Złożenie Rower dziecięcy 50 zł *
* cena obejmuje złożenie roweru o wartości do 5000 zł lub negocjacja ceny
** cena obejmuje złożenie roweru o wartości do 10000 zł lub negocjacja ceny
Cennik serwisu hulajnóg Xiaomi Mija M365, M365 PRO i innych. [ LINK ]
Wymiana dętki i opony dętkowej | 70zł |
Montaż opony lanej, pełnej | 90zł |
Wymiana kierownicy | 70zł |
Wymiana manetki gazu | 60zł |
Wymiana manetki hamulca (bez linki) | 60zł |
Wymiana panelu sterującego, wyświetlacza | 60zł |
Wymiana tarczy hamulca z regulacją | 80zł |
Wymiana manetek na luksusowe ( wybrane ze sklepu) | 20zł |
Przegląd ogólny (Hamulce, smarowanie, dokręcanie luzów, oględziny techniczne) | 120zł |
Wymiana łożyska przód w Xiaomi m365, 1S ( cena łożysk dodatkowo 30 zł za 1 sztukę) |
140zł |
Wymiana łożyska tył w Xiaomi m365, 1S (cena łożysk dodatkowo 25 zł za 1 sztukę) | 90 zł |
Inne czynności , cena za godzinę pracy serwisanta | 100 zł |
Serwis hulajnóg elektrycznych XIAOMI, MOTUS itp:
1. Wymiana dętek i opon
2. Wymiana kierownicy, chwytów, dzwonka
3. Wymiana lub wymiana wyświetlacza
4. Transfer na opony większe 10 calowe
5. Dodatkowa bateria w podeście zmiana z 7,6Ah na 15,2 Ah lub 22,8 Ah
6. Diagnoza baterii z naprawą
7. Montaż pełnych opon.
8. Przegląd "0", okresowy, usuwanie luzów, zabezpieczanie przewodów.
9. Montaż wspornika tylnego.
10.Naprawy silników, wymiana
11. Regulacja, wymiana hamulca, klocków lub tarczy
12. Wymiana BMS
13. Naprawa zawieszeń Kugoo G-Booster, Dualtron, Techlife, Kaboo,
14. Naprawa lub wymiana zacisków hamulców Kugoo G-Booster
15. Wymiana łożysk Xiaomi m365
Skupujemy markowe hulajnogi tj: Xiaomi, Ninebot, Techlife, Kaboo, Dualtron.
Mieszkasz daleko i nie wiesz jak to zrobić? Zleć nam naprawę twojego pojazdu! Pod linkiem znajdziesz jakie usługi wykonujemy zdalnie [ LINK ]
Jest możliwa również wysyłka hulajnogi za naszym pośrednictwem. Zadzwoń lub napisz a dostaniesz szczegóły jak to zrobić.
Kontakt do sklepu i serwisu : [LINK]
Film z naszego montażu zestawu elektrycznego można zobaczyć poniżej..
Polityka RODO dotycząca serwisu stacjonarnego:
Wraz z dniem 25 maja 2018 r. zmieniają się obowiązujące przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, zaczyna bowiem obowiązywać Ogólne Rozporządzenie z dnia 27 kwietnia 2016 r.
o ochronie danych osobowych (dalej „RODO”). Poniżej znajdują się informacje o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych.
1. INFORMACJE OGÓLNE
Administratorem danych osobowych jest Mariusz Krysztofiak, prowadzący działalność gospodarczą „Belmont S.C” z głównym miejscem wykonywania działalności przy ul. Szadkowskiej 24b, 98-220 Zduńska Wola, NIP: 829-168-76-48.
2. SPOSÓB ZBIERANIA DANYCH OSOBOWYCH
W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Dane osobowe zbierane w imieniu Administratora są przekazywane bezpośrednio przez użytkownika serwisu. Podanie danych osobowych przez użytkowników serwisu jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne do realizacji usług.
3. ZAKRES I CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
a) poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje
b) podpis składany na formularzu serwisowym w celu wykonania umówionej usługi.
Dane osobowe, które nam powierzasz, w szczególności imię, nazwisko, Twój adres, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, przetwarzane są w różnych celach:
a) w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług w serwisie rowerowym i sklepie ul. Złota 1 98-220 Zduńska Wola
b) w celu realizacji składanych przez Ciebie zamówień na produkty znajdujące się w naszym asortymencie;
c) w celu rozpatrywania składanych przez Ciebie reklamacji oraz zwrotu świadczeń w przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu towaru);
d) w celu informowania klienta w zakresie zbliżających się serwisów okresowych, konieczności odbioru naprawionego sprzętu, dostępności zamawianych produktów, dostępności artykułów promocyjnych i innych ofert dostępnych w placówce stacjonarnej i sklepie internetowym www.bateryjnie.pl.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych może uniemożliwić nam świadczenie Tobie usług oraz dokonywanie przez Ciebie zakupów. Powierzając nam swoje dane osobowe masz prawo wglądu do nich, prawo żądania ich aktualizacji oraz prawo żądania ich usunięcia. Możesz również zwrócić się do nas z żądaniem usunięcia danych poprzez wysłanie stosownej prośby na proszę wskazać adres mailowy.
4. KONTAKT
Administrator danych będzie się kontaktował z użytkownikami za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie, smsowo lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Każdy użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, zwracając się w tym celu do administratora swoich danych osobowych.
5. ZABEZPIECZENIE DANYCH
Administrator danych oświadcza, iż dołoży starań, aby zapewnić użytkownikom, których danymi administruje, wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania z serwisu oraz jednocześnie oświadcza, że stosuje środki techniczne i organizacyjne, zapewniające najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Zasady przyjmowania pojazdów i innych urządzeń do serwisu:
1. Na wizytę w serwisie należy się umówić telefonicznie lub osobiście ze wskazaniem usterki, czasu realizacji i ustaleniem potrzebnych części i materiałów.
2. Do serwisu należy dostarczyć czysty rower, bez żadnych gadżetów tj: torby, zapięcia rowerowe i inne które mogą utrudnić lub uniemożliwić wykonanie naprawy.
3. Podczas przyjmowania roweru należy wskazać wszystkie wady i uszkodzenia. Pracownik serwisu umieści takie informacje na protokóle serwisowym który zostanie wypełniony i podpisany przez serwisanta i właściciela roweru.
4. Podpisanie protokółu serwisowego oznacza, że klient zgadza się z postanowieniami umieszczonymi na tej stronie internetowej.
5. Po wykonaniu naprawy serwisant kontaktuje się z klientem który musi odebrać pojazd we wskazanym terminie. Nie odebranie pojazdu powyżej 24 godzin skutkuje naliczeniem opłaty parkingowej w wysokości 10 zł dziennie a po przewyższeniu wartości usługi i pojazdu, przewłaszczeniem na rzecz firmy.
6. Odebranie roweru następuje tylko w lokalu stacjonarnym. Klient podpisuje na protokóle oświadczenie o odebraniu pojazdu bez zastrzeżeń.